Un tată îşi acuză fosta concubină că vrea să le declare copilul...

Un tată îşi acuză fosta concubină că vrea să le declare copilul ca având handicap pentru a beneficia de peste 3.300 lei de la stat

0 347

Un domn, Gavrilă Dan Cristian, ne-a trimis pe adresa de mail mai multe documente prin care acesta demonstreză faptul că fosta sa concubină, M.M.F., încearcă să îl declare pe unul din copii lor, minor,  ,,în mod  fraudulos, copil cu handicap major, în vederea obţinerii sumelor de 3370 de lei de la Statul Roman (1700 pentru copil şi difrerenţa pentru aparţinator, adica mama copilului).” . Menţionez legat de acest articol că am încercat să o contactez pe numita M.M.F. telefonic, dar aceasta a refuzat orice dialog cu noi. Discuţia, aşa cum i-am spus şi doamnei în cauză, am înregistrat-o din dorinţa de a prezenta şi punctul de vedere al dânsei, dar nu avem ce prezenta.

Revenind la dl. Dan Gavrilă, în suţinerea celor spuse de domnia sa, el ne-a remis  mai multe documente, care întradevăr ridică mai multe semne de întrebare.

De exemplu în ancheta socială demarată de Direcţia de Servicii Sociale,  din data de 20.04.2018 cu nr. de înregistrare 890-2018 adresa unde locuieşte minorul nu este trecută în integralitatea sa. Todată, dacă datele mamei sunt trecute integral la tată lipsesc cu desăvârşire, ca şi cum nu ar exista. Să aibă legătură cu faptul că ancheta socială a fost realizată la data de 20.04.2018 iar Direcţia De Servicii Sociale de la Primăria Braşov a aprobat acesta anchetă pe data de… 23.04.2018  conform nr. de înregistrare 27528. Să traducem liber chestia asta: ancheta socială de la Primărie are loc cu trei zile înainte de aprobarea acesteia. Fain sau ce?

Mai mult deşi nu a ost informat de ancheta socială, deşi nu a fost intrebat de autorităţi ce părere are, la capitolul 3. Context familial ,,exitenţa unei relaţii tensionate, conflictuale, între părinţii minorului, respectiv între tatăl copilului şi FGC”, la care tatăl spune că pe el nu l-a întrebat nimeni nimic iar la discuţii nu a participat vre-un psiholog care să ateste ,,relaţia tensionată”.

Apoi deşi la acelaşi capitol se afirmă că ,,nevoile de bază ale copilului sunt acoperite în mod corepunzător de către părinţi” la cpitolul VI. la Autonomia şi statutul funcţional al copilului”  la activităţi instrumentale ( mai exect de la prepararea hranei, la activităţi gospodăreşti, efectuarea de cumpărături şi utilizarea mijloacelor de transport) toate ar fi fost realizate de mamă, deşi situaţia materială a tatălui este mai bună. La capitolul ,,Educaţie” este trecut faptul că minorul are ,,tendinţe de izolare cauzate de starea de boală” deşi boala nu este certificată nicăieri de nici o instituţie medicală iar în cee ce priveşte ,,izolarea” copilului tatăl acestuia ne-a declarat că este bine integrat la şcoală şi este o persoană foarte sociabilă. Mai mult în anchetă se spune despre minor că el ,,colaborează cu specialiştii, relaţia este mediată de mamă” spre stupoarea tatălui care spune că nu existat nici o colaborare cu specialişti, întrebând retoric dacă este vorba de specialişti în astrofizică, în macroeconomie sau în bilete la loto!!!. Mai merită amintit că la acestă evaluare – cînd minorul a fost ,,audiat” – deşi legea o cere, la discuţii nu a participat nici un psiholog.

Vom reveni şi cu opinia autorităţilor.

Iulian Rinder

 Mai jos vă prezentăm integral scrisoarea deschisă trimisă de Gavrilă Dan Cristian:

            ,,Mararu Maria Felicia: nascuta la data de 30.10.1972, in localitatea Roznov, judetul Neamt. Provine dintr-o familie modesta, tatal Vasile, mama Elena, parinti patru copii, ea fiind copilul cel mai mic. Mai are o sora, Roman Elena casatorita cu Roman Dumitru, sora mai mare cu cativa ani ca ea. Sora ei, Roman Elena, a fost data afara de la Spitalul Judetean de Urgente Brasov – sectia internari datorita faptului ca era foarte recalcitranta si consuma bauturi alcoolice in timpul serviciului. Aceasta, impreuna cu Roman Dumitru se ocupa cu internari fictive, adeverinte false pentru scutiri, vanzarea ilegala de morfina (Roman Dumitru lucreaza la sectia de Anatomie Patologica in cadrul Spitalului Judetean Brasov).

Revenind la Maria Mararu, aceasta a fost data la scoala la varsta de 9 ani si 11 luni, parintii ei uitand efectiv (povestea cu lacrimi in ochi) sa o inscrie la scoala timp de trei ani. Aceasta are o fata minora, actualmente de 17 ani din alta casatorie (fata pe care eu am crescut-o) si doi baieti minori, de aproape 10 ani cel mare (Geo) si 8 ani jumatate cel mic (Teo) impreuna cu mine, copii declarati de ambii parinti, desi noi nu am fost casatoriti legitim. Din anul 2016 pana la finalul anului 2018 am locuit impreuna cu cei trei minori si cu mama lor in apartamentul proprietatea mea, din str. Carpatilor, nr. 44, bloc B1 La inceputul anului 2018 face toate demersurile (fara sa imi spuna si ascunzandu-se de mine – se observa in ancheta sociala) sa il declare pe minorul Geo (baietelul cel mare),in mod fraudulos, copil cu handicap major, in vederea obtinerii sumelor de 3370 de lei de la Statul Roman (1700 pentru copil si difrerenta pentru apartinator, adica mama copilului). Se observa din ancheta sociala facute de catre “prietenele” Ioanei Constantinescu (atasez inregistrari cu traficul de influenta) si recomandate Mariei Mararu urmatoarele:

  • Nu este trecuta adresa exacta a mamei si a minorului (desi se stipuleaza clar ca locuiesc impreuna cu tatal intr-un apartament de 3 camere (apartamentul proprietatea subsemnatului, cu nr, 48, la etajul 11, bloc B1 – complex Alphaville);
  • Nu este trecuta nici o informatie despre tata si nici adresa, etc;
  • Sunt stipulate anumite asa zise “crize” ale minorului Geo, crize neexistente si sunt trase concluzii, in special medicale, fara a exista nici un document medical care sa stea la baza acestor informatii eronate, false. Toate cheltuielile casei, imbracamintea pentru copii, pentru mama acestora, cheltuielile in casa, de intretinere, etc au fost suportate in exclusivitate de catre subsemnatul.
  • La un moment dat, in ancheta sociala falsa, la pagina 3, in partea de jos se stipuleaza faptul ca minorul Geo are “tendinte de izolare cauzate de starea de boala”. Care boala? De unde trag angajatii Consiliului Municipiului Brasov – serviciul de asistenta sociala pentru persoane cu dizabilitati aceste concluzii? In baza carui act medical? In baza a ce?
  • La pagina 4 a aceleiasi anchete false, se stipuleaza faptul ca minorul “reuseste cu greu sa stabileasca reletii cu colegii”. De unde stiu distinsele doamne care au facut aceasta ancheta sociala aceste lucruri si faptul ca minorul colaboreaza cu “specialisti, relatia fiind mediata de catre mama”. Care specialisti? Unde sunt documentele care trebuiau anexate? Documente de unde trebuia sa reiese in mod clar si cert aceste lucruri.
  • Tot la pagina 4, in josul paginii sunt trecute diagnostice ale unor boli pe care copilul nu le-a avut niciodata (ADHD, Psoriazisul Scalpului, etc). In anul 2017, in luna mai, si-a inghitit limba, confundand-o cu degetelul mare de la mana dreapta pe care obisnuia sa il bage in gurita. Atunci, s-a stabilit faptul ca “poate fi vorba de o forma fosrte usoara de epilepsie cu o criza inaugurala”, dar acest lucru nu s-a mai intamplat pana in prezent, adica pana in februarie 2020. Daca mama era asa de “grijulie” de ce nu a intreprins nimic timp de un an (din mai 2017 pana in aprilie 2018 – data anchetei false intreprinse)?
  • La pagina 5 a aceleiasi anchete false observam faptul ca “distinsele doamne” care au “fabricat” respectiva ancheta sociala trag concluzia clara si ferma ca trebuie realizate demersuri pentru evaluarea complexa a minorului in vederea incadrarii in grad de handicap si obtinerea certificatului, etc si, chiar faptul ca mama trebuie sa ia legatura cu serviciul pentru protectia familiei si a copilului. Inimaginabil. Semneaza urmatoarele distinse doamne: Ciuculan lilica si Meret Nicoleta. Doamnele sunt stipulate in inregistrarile telefonice dintre Maria Mararu si Constantinescu Ioana, lucratoare la Spitalul Judetean Brasov si “plina de relatii”.
  • La data de 23.04.2018, doamna Luana Madalina Craciun (director general adjunct) si Meret Nicoleta (sef serviciu A.S.P.D.), ambele angajate ale  Consiliului Municipiului Brasov – serviciul de asistenta sociala pentru persoane cu dizabilitati, ii raspund fostei mele concubine Maria Mararu la cererea facuta de aceasta, prin documentul cu numarul de inregistrare 27528/23.04.2018, faptul ca este necesara respectiva ancheta (din data de 20.04.2018) si, totodata ii inainteaza documente in original, conform “metodologiei”, documente pe care aceasta trebuia sa le “fabrice” (anexez aceste documente, cererile care trebuiau completate, etc).
  • La cererea mea catre D.G.A.S.P.C. Brasov, serviciul de evaluare complexa, privind situatia minorului Geo, acesti angajati ai Consiliului Judetean Brasov mi-au raspuns la data de 05.10.2018, conform documentului cu numarul de inregistrare 55992 urmatoarele: “Conform ordinului 1985/1305/5805/2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea si interventia integrata in vederea incadrarii copiilor cu dizabilitati in grad de handicap … va informam ca nu s-a depus nici o cerere sau documente pentru evaluarea complexa si incadrare a copilului cu dizabilitati in grad de handicap de catre nici un reprezentant legal al minorului mai sus mentionat” (anexez raspunsul primit de catre subsemnatul la data de 05.10.2018). Incredibil, nu am mai avut cuvinte, ma uit pe acte si nu pot sa cred ca se intampla asa ceva. Apropo, credeam ca in alta zona a tarii noastre se poate face aproape orice, dar Brasovul este unul dintre cele mai corupte orase, cu niste increngaturi demne de filmele cu mafioti. Sau poate cine stie, fosta mea concubina, mama copiilor nostri, a reusit sa le ameninte pe toate aceste distinse doamne cu verisorii ei primari, fratii Mararu de la Neamt, ca deh, toata lumea stie ca fara interlopi nu se poate face nimic ca lumea nu? Apropos, pe o parte din domni i-a mituit in natura, culcandu-se cu ei sau masturbandu-se la telefon in prejma copiilor (anexez inregistrari).
  • La data de 12.09.2018, Maria Mararu “fabrica” o adeverinta falsa (anexa 1) de unde rezulta faptul ca ea, tatal ei si cei 3 minori sunt trecuti in cartea de imobil si locuiesc efectiv pe str. Carpatilor, nr. 44, bl. B2, et. 11, Ap. 89 (in conditiile in care tatal ei are viza de flotant la adresa mea, respectiv str. Carpatilor, nr. 44, bl. B1. Et. 9, ap. 48, deoarece eu personal am mers cu el la politie);
  • La data de 13.09.2018, a doua zi dupa eliberarea adeverintei false, Primaria Municipiului Brasov ii elibereaza o adeverinta cu nr. de inregistrare 78970/13.09.2018, adeverinta din care reiese faptul ca doamna Mararu Maria Felicia locuieste impruna cu membrii familiei la adresa: str. Carpatilor, nr. 44, bl. B1, et. 9, ap. 48 (anezez anexa 2).
  • La data de 18.09. 2018, probabil dadu-si seama de falsul grosolan de a-l pune pe tatal iei in adeverinta stiind ca are viza de flotant la adresa subsemnatului, sau poate la cererea “distinselor doamne” de a nu aparea tatal ei, fosta mea concubina mai “fabrica o adeverinta din care reiese ca doar ea si cei 3 minori locuiesc pe str. Carpatilor, nr. 44, bl. B2, et. 9, ap. 89.
  • La data de 26.09.2018 am mers la asociatia de locatari si am cerut sa vad cartea de imobil, unde bineinteles ca apream atat eu, mama copiilor si cei 3 minori si mi-au fost eliberate adeverintele reale, conforme cu realitatea, in adeverinta nr. 190/26.09.2018 fiind stipulat in mod cert si clar faptul ca subsemnatul, Mararu Maria Felicia si cei 3 minori locuiesc efectiv la adresa din str. Carpatilor, nr. 44, bl. B1, et. 9, ap. 48 (anexa 4) si faptul ca am intretinerea platita la zi conf. adeverintei cu nr. 189, aceeasi data (anexa 5).

Intocmit astazi, 02.02.2020

COMENTARII

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.