Acum două săptămâni, postul local de televiziune TVS Braşov a încetat sa mai existe. A fost decizia patronului acestei instituţii media, Gheorghe Maftei, care a şters într-o oră, nu mai puţin de 26 de ani de funcţionare a acestui post tv, singurul apolitic din Braşov! În dimineaţa zilei de 4 ianuarie, patronul şi-a anunţat angajaţii şi colaboratorii că va închide postul şi că a aşteptat trecerea Sărbătorilor (!?) să procedeze astfel, deşi voia să facă asta chiar înainte de Crăciun!
Cu alte cuvinte, a lăsat angajaţilor şi colaboratorilor timp să le tihnească sarmalele… În seara aceleaşi zile, cu mic, cu mare, angajaţi sau colaboratori, au purces, la recomandarea patronului, să-şi rezilieze contractele, să şteargă din pix ani de muncă, ani de emisiuni. Gheorghe-MAFTEI
Să nu neglijam că postul TVS a avut cea mai largă paletă de emisiuni, pentru toate vârstele şi gusturile, cuprinzând teme vaste şi pretenţioase, de la monden, la tehnică, de la respectarea legii la turism, de la sport, la folclor…
Şi apropo de respectarea legii: nimeni nu a primit vreun preaviz de 15 sau 20 de zile, aşa cum prevede legea, iar colaboratorii au fost… sfătuiţi să-şi scrie demisiile, de bunăvoie (!). Se pare că închiderea postului a fost decisă de neînţelegeri ale patronului cu colegii săi, acţionari la o firmă mamut, atotcuprinzătoare, care nu au mai dorit colaborarea. Atunci, patronul TVS a închis instantaneu postul, spunând că doreşte să-l vândă…
Până la jumatatea lunii ianuarie însă, nimic nu răzbate din turnul de fildeş în care s-a închis acesta, iar foştii truditori ai postului TV se tem că nici nu va fi vândut vreodată, din moment ce orgoliile sunt mai puternice, iar interesele de grup mai mari decât orice promisiune…

Vlad T.

COMENTARII

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.