„Democrația liberală” atacă frontal creștinismul (2)

„Democrația liberală” atacă frontal creștinismul (2)

0 240

Finlanda – deputat judecat pentru că a citat din Biblie
Cazul Paivi Rasanen se referă la un proces privind discursul biblic „instigator la ură”! Astfel, un fost ministru finlandez de interne a fost judecat pentru discurs instigator la ură împotriva homosexualilor, în urma unor comentarii care s-au bazat pe Biblie.
Procurorii au acuzat-o pe Paivi Rasanen de comentarii denigratorii, de trei ori, inclusiv într-un tweet din 2019 care arăta versete din Biblie, unde potrivit Scripturii, homosexualitatea reprezintă un păcat. Greu de spus cum anume faptul că în credința creștină homosexualitatea ar fi un păcat, poate reprezenta vreun „discurs” despre ură, mai ales când cei „vătămați” sunt atei sau ne-creștini, iar „ura” nu figurează deloc în ceea ce susține Biblia, unde nu se vorbește nicăieri despre vreun sentiment contrar păcătosului, ci la iubirea aproapelui și iertarea lui.
Normal, Paivi Rasanen a negat acuzațiile. Cazul este însă văzut ca „un test pentru a stabili dacă convingerile religioase personale pot justifica limbajul controversat”. Doar că, nu există aici nici un „limbaj controversat”! Indiferent de limbaj, creștinismul și homosexualitatea se află în conflict direct. Nu pentru că vrea cineva, ci pentru că așa a decis Dumnezeu când a făcut lumea. La fel și cu avortul, cu crima etc. Toate reprezintă păcate pentru creștini. Dar, reprezentanții regimurilor totalitare vor să stabilească chiar ei cine este păcătos și cine nu, suprimându-l pe Dumnezeu și propunându-se pe ei ca și surogate divine.
Toți oamenii sunt păcătoși, potrivit credinței creștine, iar răscumpărarea acestor păcate vine doar de la Iisus care a murit pe cruce pentru omenire, spălând cu sângele Lui păcatele și răscumpărându-i astfel pe cei care cred că El a murit și a înviat pentru ca aceste păcate să fie iertate.

Paivi Rasanen

Stânga politică, susține însă că păcatul homosexualilor nu există, deci toată discuția devine debilă din bun start. Așa e, homosexualitatea nu reprezintă nici un păcat atunci când se află în afara creștinismului. Este însă un păcat în interiorul credinței creștine.
În fine, anunțând acuzațiile în aprilie anul trecut, procuratura finlandeză a declarat că doamna Rasanen a făcut comentarii care ar putea provoca intoleranță, dispreț și ură față de homosexuali. În legea finlandeză, asta se regăsește la „crime împotriva umanității” și presupune o pedeapsă de 2 ani de închisoare.
În tweet-ul încriminat, Paivi Rasanen s-a întrebat de ce Biserica Luterană finlandeză sprijină oficial Săptămâna LGBT Pride din Finlanda. Fotografia atașată conținea versete din Biblie. Așadar, instanța a trebuit să decidă dacă citarea Bibliei poate fi considerată o crimă în unele cazuri din Finlanda.
Demersul oricărui „gay pride” este în mod fals creditat ca fiind o promovare a autoafirmării, a demnității, a egalității și a unei vizibilități sporite a lesbienelor, celor gay, bisexualilor și transsexualilor etc. Din punctul de vedere al unui creștin, acest gen de evenimente publice nu înseamnă nimic altceva decât promovarea păcatului! Mândria de a păcătui! De amintit aici că, potrivit Scripturii, Sodoma și Gomora nu au pierit din cauza practicilor homosexuale (toți oamenii fiind păcătoși), ci exact din cauză că se mândreau cu păcatele lor.
Politicianul, care a fost ministru de interne al Finlandei în perioada 2011-2015, a sosit în instanță în posesia unei Biblii și a spus că este „onorată să apere libertatea de exprimare și libertatea religioasă”.
Cu toate acestea, procurorii au susținut că declarațiile doamnei Rasanen încalcă egalitatea și demnitatea homosexualilor și, prin urmare, depășesc limitele libertății de exprimare și a libertăților religioase. În instanță, ei au susținut că acest caz ar trebui să se bazeze pe sistemul juridic laic, nu pe scrierile Bibliei. Ceea ce nu au spus, este de ce anume ar trebui să îi intereseze pe terți ce cred niște credincioși?
Un episcop luteran, Juhana Pohjola, care aparține tot Bisericii luterane, se confruntă de asemenea cu acuzații pentru publicarea unuia dintre articolele semnate de Rasanen.
La 30 martie 2022, Judecătoria Districtuală i-a declarat însă pe cei doi nevinovați de toate acuzațiile și a obligat acuzarea să plătească cheltuielile de judecată. Ca răspuns la hotărâre, procurorul Anu Mantila a declarat că Judecătoria nu a luat în calcul toate elementele care încalcă egalitatea și interzicerea discriminării și, ca atare, procuratura a făcut apel pe data de 29 aprilie 2022.
Finlanda are o populație de aproximativ 5,5 milioane de cetățeni, iar Biserica Evanghelică Luterană, una dintre cele două biserici naționale, se mândrește cu aproximativ 4 milioane de membri.

În Suedia, „Noua Biblie” pentru copii prezintă ideologia de gen și diversitate de extremă stângă
Biblia pentru copii din Suedia, prima publicată în ultimul sfert de secol, tradusă din texte în limba greacă și ebraică, conține ideologia de gen și diversitate de extrema stângă care, printre altele, susține că Dumnezeu este asexuat.

Marcus-Gunnar Petterrson 

Cercetătorul, editorul și totodată autorul Noii Biblii, Sören Dalevi, un episcop în Biserica Luterană ultraliberală din Suedia, relatează cum noua versiune are „o diversitate de personaje, spre deosebire de versiunile mai vechi, în care mulți sunt albi”, și sugerează că Dumnezeu este asexuat și susține că nu este un dat că Dumnezeu a creat bărbatul înaintea femeii.
La rândul său, Marcus-Gunnar Petterrson, membru al Academiei Suedeze de Cărți pentru Copii și responsabil pentru ilustrațiile cărții, total lipsit de inhibiții, se angajează într-un revizionism flagrant al Genezei: „Am avut grijă să nu o descriem pe Eva din punct de vedere sexual, ca pe o ea sau un el. Adam și Eva sunt împreună, îi echivalăm. Nu o facem pe Eva o păcătoasă, iar ceea ce fac cei doi, fac tot împreună. Este ceva ce putem face diferit în această biblie.”

Arhiepiscopul polonez Marek Jędraszewski, îngrijorat de soarta Bisericii Catolice din Polonia
Atacurile împotriva bisericilor din Europa au loc în contextul unei societăți europene marcate de secularism, nihilism, hedonism, relativism cultural și moral, consumism și pierderea pe scară largă a simțului sacrului.
Arhiepiscopul Cracoviei, Marek Jędraszewski, a comparat într-o predică din 2020 evenimentele care au avut loc în ultimul timp în Polonia cu cele care au avut loc în anii anteriori în Franța. Jędraszewski s-a întrebat ce ar fi spus fostul pontif polonez, Sfântul Ioan Paul al II-lea, despre evoluțiile din Polonia și dacă ar fi văzut vreo similitudine între pierderea creștinismului din Franța și cu ceea ce se întâmplă astăzi în Polonia, unde mișcarea LGBTQ+ începe să capete consistență.

Papa Ioan Paul al II-lea, în 1985, a întrebat Franța ce a făcut cu rădăcinile sale: „Franța, ce ai făcut cu creștinismul tău?” De la Revoluția Franceză încoace, un nou stil de viață și o filozofie fără Dumnezeu au preluat controlul în țară, a spus Jędraszewski.
Din 1905, biserica și statul sunt separate în Franța, dar nu într-o atmosferă de cooperare, ci de opoziție și de ostilitate deschisă. Ultimii 35 de ani din Franța se caracterizează printr-o sporire a atacurilor asupra creștinilor și a incendiilor de catedrale.
Într-adevăr, potrivit Gatestone Institute, ostilitatea anti-creștină se extinde în Europa de Vest, unde, în cursul anului 2019, bisericile și simbolurile creștine au fost atacate în mod deliberat zi de zi. O treime din aceste cazuri s-au înregistrat în Franța lui Macron! Cel mai vizibil caz a fost cel al incendiului suspect care a distrus emblematica Catedrală Notre Dame din Paris.
Cca. 3.000 de biserici, școli creștine, cimitire și monumente creștine au fost vandalizate, jefuite sau distruse în Europa doar în 2019 Vezi foto|).
Atacurile asupra bisericilor și simbolurilor creștine sunt, de asemenea, obișnuite în Belgia, Marea Britanie, Danemarca, Irlanda, Italia și Spania. Atacurile implică în mare parte situri și simboluri romano-catolice, deși în Germania sunt vizate și bisericile protestante. Dar evenimente similare au avut loc și în Finlanda, Norvegia, Elveția, Austria, dar și în Polonia – la Katowice (2 incidente) și la Kamień Krajeński.

Făptuitorii atacurilor anti-creștine – care includ acte de vandalism,  incendiere, defecare, profanare, jaf, batjocură, profanare, satanism, etc. sunt foarte rar identificați sau reținuți. Când sunt, poliția și mass-media cenzurează adesea informațiile despre identitățile și originile lor etnice. Se spune că mulți suspecți au tulburări mintale. O scuză extrem de convenabilă, ce nu are cum să stea în picioare dacă ne gândim la cca. 3.000 de evenimente anual! Cam multă suferință psihică! Ca urmare, multe atacuri anti-creștine nu sunt catalogate drept crime motivate de ură.
În privința pagubelor, doar incendiul din Biserica Saint Suplice, care adăpostește lucrări remarcabile, daunele produse se ridică la aproape un milion de euro, în timp ce o serie de lucrări de artă au fost pierdute iremediabil!
În Franța și Germania, creșterea atacurilor anti-creștine se suprapune cu recenta imigrație în masă din lumea musulmană. Lipsa statisticilor oficiale cu privire la autori și motive face imposibilă aflarea cu exactitate a numărului de atacuri ce pot fi atribuite anticreștinismului musulman sau cauzei jihadiste.
În Spania, dimpotrivă, atacurile împotriva bisericilor și crucilor sunt efectuate în mod covârșitor de anarhiști, feministe, reprezentanților grupărilor radicale și activiștilor de extremă stângă, care vor să îndepărteze definitiv creștinismul din viața publică.
Analistul politic francez Jérôme Fourquet, în cartea sa — Arhipelagul francez: Nașterea unei națiuni multiple și divizate — scrie că „Există o decreștinizare în creștere, care duce la faza terminală a religiei catolice… Timp de sute de ani, religia catolică a structurat profund conștiința colectivă a societății franceze. Astăzi această societate este umbra a ceea ce a fost cândva. O mare schimbare civilizațională este în curs de desfășurare”.
Iată că, îngrijorările Arhiepiscopului Cracoviei nu sunt tocmai lipsite de temei!
Parlamentarii de stânga din Polonia se angajează de ceva vreme într-o luptă oarbă împotriva Bisericii Catolice, în încercarea de a doborî actuala putere politică conservatoare reprezentată în special de PiS. Nu îi deranjează alte credințe. Scopul lor este să-și construiască capitalul politic pe anticlericalism. Exact la fel cum Biserica se năruie, bucată cu bucată, și în România, unde ținta predilectă a inamicilor creștinismului sunt tot preoții.
Între timp, Polonia se află și sub atacul constant al ONG-urilor de extremă stânga. În 2021, un tribunalul regional din Polonia (cel din Płock) a admis că profanarea Fecioarei Maria cu simboluri LGBTQ nu reprezintă vreo infracțiune. Chestiunea se referă la evenimente din noaptea de 26 și 27 aprilie 2019, când trei femei au lipit autocolante ale Fecioarei Maria cu un halou curcubeu pe terenul Bisericii Sfântul Dominic. Autocolante similare au apărut și pe un coș de gunoi și pe o toaletă portabilă.

Vin apoi încercările de a-l defăima pe Papa Ioan Paul al II-lea, acțiuni de altminteri concertate cu atacuri similare din zona Vaticanului. Avem de-a face cu o adevărată deconstrucție a moștenirii lui Ioan Paul al II-lea, mai ales în sectorul instituțional. Susținătorii avortului au fost invitați în Academia Pontificală a Vieții. Obiectivele sale au fost, evident, schimbate (cum ar fi reevaluarea sensului cuvântului „viață”). Un alt exemplu este dizolvarea Institutului Pontifical Ioan Paul al II-lea pentru Științe, Căsătorie și Familie. În locul său, a fost creat Institutul Teologic Pontifical pentru Științe, Căsătorii și Familie – Ioan Paul al II-lea, unde actualul papă, Francisc, a garantat „schimbări antropologice și culturale”.
Acțiunea este potențial eficientă în Polonia, unde popularitatea și autoritatea Bisericii se bazează în mare parte pe pontificatul lui Ioan Paul al II-lea și pe moștenirea lăsată de acesta. Proiectul pare să reprezinte o încercare de preluare ostilă a Bisericii cu ajutorul celor din interiorul ei care cred că ar trebui să-i găzduiască și pe cei de pe extrema stângă pentru a-și asigura viitorul. Pentru aceștia, este extrem de tentant să-l denunțe pe Ioan Paul al II-lea.
Dacă decreștinarea Franței a durat mai bine de un secol, polonezii se tem că globaliștii vor dori să obțină rezultate mult mai rapid în cazul lor.

În dulcele stil italian: gay pride și soft porn
La începutul lunii iunie 2022, în Cremona, Italia, un marș LGBTQ+ Pride a inclus un manechin topless al Sfintei Fecioare Maria. Episcopul Cremonei, Antonio Napolioni – un susținător al mișcării LGBTQ+ – și care supraveghează un grup pentru „însoțirea pastorală a homosexualilor” în dieceza sa, a spus că biserica din Cremona a fost „angajată într-un dialog sinodal deschis cu multe voci și experiențe ale comunității și ale societății civile”.

Episcopul Cremonei, Antonio Napolioni – refelectând pesemne la însoțirea pastorală a homosexualilor… / Foto: Facebook

În mod curios, Napolioni s-a arătat ofensat doar de imaginea topless a  Fecioarei Maria, dar nu și de restul trupurilor goale ce defilau pe străzile orașului. Ca și primarul, de altfel. Ambii, perfect aliniați cu ideologia LGBTQ și nefiind dispuși să admită că astfel de „gay pride”-uri sunt concepute ontologic pentru a fi creștinofobe. La fel de puțin dispuși să admită că ei cauționează asemenea manifestări pentru a părea „în rând cu lumea”, fără a se mai gândi și la consecințe.
Nu e deloc neobișnuit ca susținătorii sodomiei și ai altor perversiuni sexuale să mărșăluiască la festivalul mândriei LGBTQ+ înfățișându-l pe Isus ca fiind homosexual și batjocorindu-l pe Papa Francisc sau chiar toată Biserica Catolică. Dezincriminarea homosexualității nu ar trebui deloc să însemne atrocitatea obscenă a marșurilor gay și nici reclama grosolană a promiscuității.
În conformitate cu ideologia LGBTQ, sensul vieții nu pare să se regăsească în relația cu Dumnezeu, ci are de-a face doar cu exprimarea sexualității cuiva. Este o viziune superficială și autocentrică, pe care nu doar Episcopul Cremonei nu ar avea de ce să o accepte, ci ar trebui să dea de gândit și mulțimii care se îmbulzește la astfel de evenimente dezgustătoare.

Marea Britanie – abuzuri în lanț împotriva pastorilor creștini
Pastorul John Sherwood, în vârstă de 71 de ani, a fost reținut cu cătușe, interogat într-o secție de poliție și ținut peste noapte după ce a fost acuzat că a făcut comentarii homofobe în fața gării Uxbridge din vestul Londrei. În timpul reținerii brutale, pastorul s-a ales cu contuzii și vânătăi.
Sherwood, este pastor al unei biserici evanghelice independente din nordul Londrei și a expus ultimele versete din Geneza 1, declarând că scopul lui Dumnezeu în crearea omenirii a fost de a așeza ființele umane în familii, în frunte cu un tată și o mamă.

Arestarea pastorului Sherwood

Poliția a susținut că a primit plângeri despre bărbatul care făcea „pretinse comentarii homofobe” și l-a arestat conform Legii ordinii publice, aplicabilă când cineva folosește „cuvinte abuzive sau jignitoare” care provoacă „răul” cuiva.
John Sherwood a fost eliberat fără acuzații, dar un dosar a fost transmis Serviciului Procuraturii Coroanei pentru revizuire. „Nu făceam niciun comentariu homofob, defineam doar căsătoria ca o relație între un bărbat și o femeie. Spuneam doar ceea ce spune Biblia – nu voiam să rănesc pe nimeni sau să ofensez”, a explicat pastorul.
Un purtător de cuvânt al poliției metropolitane a declarat că direcția sa de standarde profesionale a evaluat imaginile video cu arestarea pastorului Sherwood și nu a găsit nicio dovadă de conduită greșită a ofițerilor.
Hazel Lewis, în vârstă de 49 de ani, a fost arestată în timp ce predica în fața stației de metrou Finsbury Park, pentru că ar fi făcut comentarii homofobe și rasiste. Ea a fost arestată la 12 februarie 2020 în temeiul secțiunii 4 din Legea ordinii publice și ținută în custodie la secția de poliție Charing Cross.

Lewis, care predică în aer liber de 12 ani, a furnizat dovezi audio ale predicii ei când a fost luată în custodie, care ulterior au dezvăluit că acuzațiile erau false și nu a fost comisă nicio infracțiune. În ciuda dovezilor din înregistrare, ea a fost trimisă în judecată.
A fost acuzată, printre altele, că a făcut un copil să plângă și că ar fi spus că detractorii ei ar trebui să fie mai preocupați de crimele și înjunghierile din zonă decât de mesajul ei biblic, pașnic. Trei membri ai publicului au interpretat acest lucru drept o chemarea ca păcătoșii să fie înjunghiați și au anunțat poliția.
Sprijinită de Christian Legal Centre, Lewis a fost judecată la Highbury Corner Magistrates Court, pe 28 iulie 2021. Judecătorul de district Julia Newton a hotărât că „nu există nicio infracțiune  pentru care să se răspundă”, declarând că, iar cuvintele rostite de Lewis nu au fost abuzive sau amenințătoare.
Un alt predicator de stradă creștin, Oluwole Ilesanmi, căruia i s-a confiscat Biblia în timp ce a fost încătușat de poliție a primit 2.500 de lire sterline despăgubiri pentru arestare pe nedrept.
Ilesanmi a fost reținut în fața stației de metrou Southgate din Enfield, nordul Londrei, de ofițerii de poliție Metropolitan după ce a fost acuzat de islamofobie de către un trecător.
Videoclipul filmat de un londonez, viralizat pe internet, arată un polițist smulgând o Biblie din mâna lui Ilesanmi, în timp ce predicatorul spune: „Nu, nu, nu, nu, nu. Nu-mi lua Biblia.” Unul dintre ofițeri spune apoi: „Ar fi trebuit să te gândești la asta înainte de a fi rasist”. Ilesanmi a fost condus la o mașină de poliție și reținut.
Cred că Dumnezeu îi iubește pe toată lumea, inclusiv pe musulmani, dar am dreptul să spun că nu sunt de acord cu Islamul – până la urmă trăim într-o țară creștină”, a declarat Ilesanmi.„Am fost supărat când mi-au luat Biblia. Tocmai au aruncat-o în mașina de poliție. Nu ar fi făcut asta niciodată dacă ar fi fost Coranul. Ce s-a întâmplat cu libertatea de exprimare?”
Ilesanmi a adresat o petiție Ministerului de Interne prin care cere o mai mare protecție a predicatorilor de stradă. Campania, care este susținută de grupul Christian Concern, a fost semnată de zeci de mii de persoane.

Canada – creștinismul în „lockdown”
În aprilie 2021, un material video cu pastorul Artur Pawlowski din Calgary devenea viral pe internet, după ce acesta i-a alungat pe polițiștii care veniseră să-i închidă biserica. Potrivit ziarului Calgary Herald, Pawlowski a ținut o slujbă religioasă în biserică, unde „zeci de oameni se adunau fără măști, fără a ține cont de distanțarea fizică”.

Arestare pastorului Pawlowsky

Situația s-a repetat și în luna mai, pastorul de origine poloneză refuzând să închidă biserica și să anuleze serviciul divin doar de dragul reglementărilor sanitare, dreptul la libertate religioasă considerând-o mult peste astfel de rânduieli lumești. Mai mult, din cauza repetatelor hărțuieli, populația a ieșit la un protest public la care a participat și Pawlowski, prilej cu care a și fost arestat împreună cu fratele său, Dawid Pawlowski.
Ambii au fost acuzați de organizarea unei adunări ilegale, pe lângă „incitarea sau invitarea altora” să li se alăture, a susținut într-un comunicat Poliția din Calgary.
Pentru arestarea pastorului s-a recurs la o echipă SWAT (trupe speciale), de parcă ar fi fost vreun criminal periculos. Pawlowski a fost apoi izolat, refuzându-i-se dreptul de a beneficia de serviciile unui avocat, devenind din ce în ce mai evident că nu era deloc vorba despre vreo îngrijorare vizând sănătatea publică, ci de un abuz împotriva Bisericii.

O serie de alți preoți s-au solidarizat cu Pawlowski.
Eliberat din detenție, Pawlowski a plecat în SUA, participând la diverse evenimente media alături de Steve Bannon, într-o așa-zisă campanie de demascare a „conspirațiilor Covid”, fiind din nou arestat pe 1 octombrie, de îndată ce a pășit pe pământ canadian.
Și mai trist, chiar și fratele pastorului a fost reținut, fără să existe un mandat clar împotriva acestuia! „Acuzațiile vizau oficierea unei slujbe bisericești unde nu s-a purtat mască”, a spus Pawlowski într-un răspuns prin e-mail la întrebările rețelei Canadian Anti-Hate Network. Apoi, instanța l-a eliberat din detenție pe Pawlowski, însă, i-a interzis să critice public ordinele de sănătate – cu excepția cazului în care oferă și cealaltă parte a opiniilor în dezbatere. Pawlowski a trebuit să plătească 42.000 de dolari amenzi și alte cheltuieli judiciare, iar fratele său alți 10.000 de dolari! În plus, judecătorul a impus și o perioadă de încercare de 18 luni fraților Pawlowski.
De anul nou, cei doi au fost arestați din nou pentru că participaseră la o demonstrație pentru libertate, iar poliția a mobilizat echipe SWAT la biserica sa pentru a reprima și a intimida congregația.
În ianuarie 2022, Artur Pawlowski a fost din nou arestat după ce a protestat împreună cu fratele său Dawid în fața casei ministrului Sănătății din Alberta, Jason Copping. Frații Pawlowski au fost eliberați din detenție cu condiția să nu se mai apropie de Copping și de reședința acestuia.
La sfîrșitul lunii ianuarie, Pawlowski a fost acuzat din nou de provocarea de dezordine, prin nepurtarea măștii, cu încălcarea legii. El a spus că a mers la filiala Canada Post din cadrul Shoppers pentru a-și ridica corespondența. După ce i s-a refuzat serviciul pentru că nu purta mască, a fost chemată poliția.
În februarie 2022, Pastorul canadian a fost arestat din nou în casa lui din Calgary, înainte să apară la un protest pașnic al Freedom Truckers. Pawlowski plănuia să oficieze o slujbă religioasă la blocajul organizat de camionagii la Milk River, Alberta, unde mai ținuse un discurs.
De data aceasta, Pawlowski, în vârstă de 48 de ani, a fost acuzat de provocarea de daune și întreruperea funcționării infrastructurii esențiale, ambele acuzații legate de protestele convoiului de camioane. Aidoma unui proces sovietic, judecătorul a afirmat că exercitarea de către Pawlowski a libertății de exprimare „a dus la un prejudiciu economic enorm economiei locale, provinciale și naționale și la un prejudiciu substanțial comunitar pentru canadienii obișnuiți”.
Pastorului i s-a refuzat eliberarea pe cauțiune și a fost ținut în izolare la Centrul de arest preventiv din Calgary, o închisoare pentru criminali periculoși și violenți pentru aproape două luni.
Condițiile de eliberare pe cauțiune dispuse la începutul lunii aprilie, includ „o interdicție de circulație de la ora 7 seara până la ora 7 dimineața, cu excepții pentru slujbele stradale și dacă nu a participat la niciun protest.
Acuzațiile care l-au ținut în închisoare pe Pawlowski au inclus dubla încălcare a ordinelor judecătorești de a respecta măsurile publice legate de COVID-19 și provocarea de „tulburări” la Shoppers Drug Mart. Pawlowski a trebuit să constituie un depozit în numerar de 25.000 de dolari pentru a-și asigura eliberarea, în timp ce soția și fiul său au trebuit să ofere plăți de 10.000 de dolari, respectiv 2.000 de dolari. Foarte interesant cum fratele, soția, fiul pastorului sunt cu toții obligați în solidar cu acesta la tot felul de plăți!

Într-un interviu pentru The Christian Post, Pawlowski a acuzat guvernul local că abordează un dublu standard în ceea ce privește aplicarea restricțiilor legate de coronavirus, deoarece, în timp ce acestea au vizat biserica sa, moscheile erau pe deplin operaționale și nimeni nu le-a hărțuit.
Pawlowski nu este singurul pastor din Canada care a fost arestat în timpul pandemiei. De fapt, zeci de pastori au fost arestați pentru că au continuat să țină slujbe bisericești, inclusiv slujbe în aer liber.
Iată, Tobias Tissen din Steinbach, Manitoba, a fost arestat și a petrecut noaptea în închisoare după ce a ținut o slujbă bisericească care „a încălcat ordinul de sănătate al provinciei” privind adunările în aer liber a mai mult de 5 persoane.
Pastorul Tim Stevens, un alt predicator din Calgary, a fost arestat în două ocazii pentru că a ținut slujbe bisericești peste limita de 15 persoane a provinciei, după ce serviciile de sănătate din Alberta au supravegheat biserica luni de zile.
Pastorul James Coates a fost arestat cu acuzații similare pentru depășirea limitelor de capacitate. Înainte de arestarea sa, Royal Canadian Mounted Police a înconjurat biserica și a folosit garduri de sârmă pentru a-i ține afară pe membrii cultului.

Slava, Ucraini!


Sute de biserici canadiene și-au închis definitiv ușile ca urmare a ordinelor de sănătate publică. Și în timp ce multe națiuni au început să renunțe la restricțiile COVID, provinciile canadiene au continuat să se opună diferitelor forme de practicare a religiei. Astfel, multe congregații încă se întâlnesc în secret – adunându-se în casele, garajele sau hambarele membrilor lor.
Acestea sunt doar câteva cazuri. Dar probleme deosebit de serioase există și în alte zone – Australia, Statele Unite etc. Alte evenimente tragice se petrec aproape fără a mai fi băgate în seamă, zi de zi. În Franța, incendierile de biserici, decapitarea unor preoți și multe alte chestiuni similare au ajuns să nu mai fie „știri”, ci țin de banalitatea cotidiană.
În Ucraina, noua vedetă a Europei, creștinii sunt legați de stâlpi, bătuți și batjocoriți, vopsiți pe față. Și, abandonați acolo, în propriile excremente, fără apă, fără hrană, ca în cele mai barbare epoci ale istoriei.

Timp de multe secole, cuvântul lui Dumnezeu, răspândit cu ajutorul Bibliei, s-a constituit în coloana vertebrală a conduitei acceptabile în societatea în care încă trăim. Normele moralei creștine au devenit, în timp, reguli și legi laice, condamnând faptele antisociale. Odată cu avântul „progresismului”, toate acestea sunt puse sub semnul întrebării, iar efectele abandonării acestora în numele unor așa-zise „libertăți” sexuale sau, mai nou, reguli sanitare, tind să fie tot mai amare. De ce să ne mirăm că până și un site al unei firme private – Facebook – își arogă, cu de la sine putere, abilitatea de a decide cine ce să gândească sau să spună ori dacă să-i cenzureze cuiva dreptul de a se exprima.

Să încheiem cu ceva vesel? Poate cu un citat din Henry Kissinger? „Inteligența artificială ne va face să reconsiderăm ce înseamnă să fii om”.

Autor: Ambrus Béla
Sursa: samizdatul.wordpress.com

COMENTARII

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.